Thursday 8 April 2010

malaysiaphotostore for sale

dari drhasanah.com



malaysiaphotostore.com


Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selepas lama dicampur tolak.... akhirnya saya membuat keputusan muktamad untuk menjual salah satu laman web saya yang tidak sempat untuk saya kembangkan. Laman tersebut sebenarnya merupakan satu laman yang mengubah hobi saya menjadikannya satu sumber pendapatan sampingan. Laman tersebut telah lama siap dah telah pun mempunyai ranking yang tinggi dalam search engine seperti Yahoo dan Google. Namun, kerana terlalu sibuk maka lebih baik saya jual sahaja kerana saya tidak sempat untuk menambah 'lebih banyak content'.

Adakah Friend berminat?

Jika ye, tunggu. Saya akan emelkan butirannya. Jangan risau, ini bukan laman web skim cepat kaya dsb.

Sebelum itu, saya cadangkan baca dahulu artikel dalam link berikut supaya anda dapat gambaran tentang perkara yang saya maksudkan.

http://www.dphotojournal.com/sell-photos-online/

[artikel tersebut untuk memberi gambaran tentang laman yang akan saya jual iaitu hobi=side income]

Sekian. Terima kasih.


Hasanah Abd. Khafidz
hasanah@ymail.com

Blog: www.drhasanah.com
Web: www.setbersalin.com
www.???????? .com [FOR SALE]



more

No comments: