Tuesday 30 June 2009

cita cita seorang insan

cita cita seorang insan dan saya dapati semasa bejalan jalan ' blog walking'.

kagum dgn cita cita nya yang lebih detail. saya juga mau ke syurga firdaus tapi
ditambah nya olehnya tidak mau terkedek kedek di titian Siratul Mustaqim.



Aku ********* bin ******. Orang panggil Amir. Lebih gemar diam. Lantang pada masa-masa tertentu.

Masih banyak melakukan kesilapan. Banyak masalah-masalah kehidupan yang membelenggu diri. InsyaALLAH akan bangkit tidak lama lagi.

Perlukan sokongan dari kawan-kawan.

Cita-citaku hanya mati syahid di jalan ALLAH. Tiada lain. Kerana aku ingin berehat di kubur. Kerana aku tidak ingin beratur panjang menunggu masaku dihisab di padang Mahsyar nanti. Kerana aku tidak ingin terkedek-kedek melalui titi Siratul Mustaqim. Kerana aku ingin terus masuk syurga Firdaus. Kehidupan yang tiada penghujung. Kehidupan yang tidak memerlukan aku berfikir dan bekerja.

Ya ALLAH, bantulah aku!

No comments: