Friday 6 August 2010

seminar strategiwang

http://www.strategiwang.com/order.html


Saya Mahu Daftar Sekarang Juga!

RM697 Sahaja

Langkah 1 : Butiran Pembayaran

Lakukan pembayaran berjumlah RM697.00 ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer atau ATM Transfer atau Cash Deposit:



===


i think the price is too expensive for me plus saya tak de duit.....


mungkin kalau ade rezeki lain kali


===

bila kat mana


Ya, saya berminat untuk menyertai Program Strategi Wang bersama Ammar Zahar dan Abang Abu. Saya tahu selepas ini saya takkan dibebani masalah kewangan lagi!
Ya, saya akan sertai Program Strategi Wang pada Ahad, 8/8/2010 di Citrus Hotel, Kuala Lumpur dari 9am-9pm









Tapi, disebabkan saya berjaya memujuknya dan khas untuk anda yang membaca tawaran ini, saya hanya kenakan bayaran RM 697 untuk 15 orang terawal.. dan pendaftaran 10 orang berikutnya akan dikenakan bayaran RM 997..

Selepas lebih daripada 25 orang, saya akan letakkan harga asal untuk program ini iaitu RM 1497.. Ini keputusan muktamad saya!



...

No comments: