Thursday 16 July 2009

sad but that is life

sad but that is life.....


people come and goes in your life. meet new people and depart...


but this is my journey and hope i learn something from this life and
peace is what i long for. new friends new environment and new knowledge.

knowledge seeker. how do i get knowledge if i am not seeing new people.....

bye nelia , Brunei...bye nelia and bye hanna. a wonderful friend to my daughter farhanah. can't forget one day you drop by just to give us food. thanks and many thanks. my tears drop as i write this. hope to see you all again in jannah.
insya Allah.


Assalamualaikum wthwbkth,

Kami sekeluarga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua ahli keluarga LUMSS, kerana memberi pertolongan secara langsung atau tidak langsung , dari mula kami sampai ke bumi Lancaster.Semoga Allah Sahaja yg dapat membalas segala jasa baik saudara dan saudari yang pernah menulung kami di sini.Amin.

Mohon Maaf di pinta, jika ada yg tersalah silap kata dan bicara.Maklum lah mana lah tau ada yang di antara sauara /saudari dan kawan-kawan rasa terkilan ke, jauh hati ke....dengan segala perbuatan dan tutur kata kami, semasa disini.Kami akan menghabiskan hari ini dan esuk sahaja di Lancaster ini , dan seterusnya akan meneruskan perjalanan ke London, pada hari Jumaat tengahari 17 hb Julai 2009.Insya Allah kami akan balik pada 18hb Julai 2009 ( Sabtu)penerbangan pagi.

Insya Allah - Jika ada rezeki , kita akan berjumpa lagi - Saya memohon untuk membuat postgraduate course di kawasan Birmingham dan southern part- yg akan bermula Sept/Oct 2009.

Pada yang lainnya, hope we can communicate dengan e-mail ni dan facebook.

Akhir kata : Selamat Tinggal Bumi Lancaster dan Keluarga LUMSS...Terima Kasih Dan semoga berjumpa kembali.

Dari Kami sekeluarga :

Pg Hj Jufri
Nelia
Hanna Afiqah
Ahza Khairi
Nabeel Khairi
Aaqil Khairi

No comments: