Friday 29 January 2010

Khasiat Surah Al-Waqiah

Khasiat Surah Al-Waqiah


fount it here



but the comments written under the article is

for me to reflect and ponder........


life a journey to earn peace and the highest rank of jannah.


====

for me to understand.....




mimi on January 14, 2010 at 1:26 pm
Asalamualaikum…

Saya telah mengamal membaca surah alwaqiah setiap jari tanpa jemu sudah 6 tahun. Ada hari saya baca 3 kali selepas isyak, atau baca 1kali lepas asar atau baca 3 kali lepas magrib atau 1 kali selepas subuh. Ini kerana jadual kerja saya yang sibuk. Saya menjalankan perniagaan sendiri. Saya menjalankan perniagaan network marketing. Hasilnya perniagaan saya maju dan mendapat rezeki yang datangnya dari segenap pelusuk alam yang tidak di duga dan rezeki yang berlapis2. Wang banyak datang dan saya dapat keluar dari masalah kewangan. Disamping itu saya dapat menyelesaikan hutang2 rumah, kad kredit dan hutang peribadi. Setiap bulan saya dapat menyimpan dengan banyak di dalam bank. Rezeki makanan dan kesihatan pun bertambah. Allah s.w.t memudahkan segala urusan saya. Ramai orang senang berurusan dengan saya. Alhamdulillah sekarang saya semakin kaya dan kaya. Rezeki yang Allah beri kepada saya saya sedekah dan keluarkan zakat, membantu orang2 susah dan anak2 yatim. Saya juga mengamalkan solat sunat Dhuha setiap hari, sunat hajat , solat tahajud dan soolat taubat. Disamping itu saya juga menjaga solat, rajin membaca quran dan berpuasa isnin khamis. Selepas itu saya berusaha bersunggug2 dan bertawakal kepada Allah. Hasilnya Allah beri kekayaan kepada saya. Jadi amallah selalu surah al waqiah ini.






...

No comments: