Tuesday 21 September 2010

saya dapat email dari ammar



Cara Paling Senang Buat Duit

Monday, September 20, 2010 10:10 PM


bijak ammar.


beliau memang bijak dan pakar....


====


Anda pasti penah lihat ayat-ayat buat
duit mudah
melalui internet dan hari ni
saya nak berkongsi dengan anda strategi
saya buat duit mudah di internet
dengan menggunakan kos yang sangat minimum.

Anda perlu jual sesuatu di internet
untuk mendapat duit. Tak kira anda
menjual produk anda ataupun produk
orang lain.

Yang paling penting dalam method ini
bukanlah produk yang anda jual.

Perkara paling penting adalah menjual
produk yang betul kepada mereka yang
desperate mahukan produk tersebut.

Sebagai contoh,saya mempunyai salah satu
laman web jualan farmville yang menjual
ebook panduan farmville.

Seperti yang kita tahu,ada berjuta pemain
farmville di facebook. Saya hanya terus
hasilkan produk panduan bermain facebook
dan lakukan promosi melalui facebook group.

Bagaimana saya hasilkan produk?

Saya hanya type di Google "farmville PLR"
dan ada banyak produk PLR yang boleh saya
jadikan ebook.

Saya dapatkan produk PLR tersebut dan
upah freelancer di elance untuk edit
PLR tersebut supaya kelihatan seperti
ebook sebenar.

Saya juga upah designer dan copywriter
untuk dapatkan ecover dan sales letter
yang mampu terjual.

Selepas siap kesemua sales page,
saya masuk ke fasa promosi melalui
facebook.

Saya search group berkaitan farmville
di facebook dan lihat sesiapa ahli
group yang memerlukan bantuan mengenai
permainan tersebut.

Saya akan cadangkan produk panduan saya
tersebut kepada mereka.

Inilah teknik marketing paling senang
dimana saya menawarkan solution
kepada mereka yang benar-benar memerlukan
produk tersebut.

Dengan teknik ini saja,saya berjaya mendapat
sekitar 10 jualan sehari..

Untuk menjadikan teknik ini lebih autopilot,
saya buka sistem affiliate menggunakan Clickbank.

Proses mencari affiliate tidaklah susah lagi
selepas saya berjaya buktikan yang produk
saya memang mudah dijual dan ini
membuatkan banyak affiliate berminat
mempromosikan produk saya.

Proses ini kemudian saya akan ulang dan
cari niche baru yang mempunyai kurang
saingan dan gunakan formula yang sama.

Saya yakin jika anda gunakan formula
yang sama,anda juga akan mendapat hasil yang
sama.

Nantikan email saya esok tentang bagaimana
cara anda boleh menghasilkan produk anda
tanpa melibatkan sebarang kos.

-Ammar Zahar

No comments: