Saturday 11 September 2010

suci dalam debu dan from zero-to-hero






suci dalam debu adalah tajuk lagu....

bagi saya dalam banyak banyak debu internet dan debu buku e book , sudah pasti
ada ebook yang berkualiti. although kita juga dapati banyak sampah....


so kalau ramai yang menulis seperti ustaz maka mudah kita nak dapat permata
dalam pepasir tepian pantai ebook di internet.....


====





terima kasih ustaz....








Saya mengaku dan berterus terang, ilmu saya dlm internet bukannya Zero tapi Negatif 3!…tapi saya percaya sangat dengan hikmah ini :

‘Jika anda ingin kuasai sesuatu secara ’short-cut’ dari habiskan masa ‘try and error akhirnya gagal’, mudah sahaja, pelajarinya dari ’sifu yg terbukti pro!’ - hasilnya berkesan, jimat masa, jimat tenaga…!’

Kerana itulah saya ingin sangat berkongsi dengan anda bagaimana saya sedang beransur-ansur meningkat dari ‘zero to hero’ dalam bidang internet…

Tetapi saya perlu berterus-terang disini - Saya amat MEMILIH! - Saya hanya menyarankan yang terbaik sahaja bersama anda…terbaik dalam ertikata :

1. Produk jualan mereka benar-benar membantu kita, bukannya produk pasang-siap sahaja .. (sbb ada juga produk yg saya beli, dahlah mahal tapi isinya kosong! mereka ajar half- half sj)

2. PALING PENTING - after sales service mereka tip-top! (jika mereka abaikannya, lebih baik anda jangan beli produk itu, menghabiskan masa anda sahaja..)

3. Sebelum saya letakkan dlm ruang ‘full recommendation’ ini, saya pastikan sudah baca/tonton/cuba produk mereka.., ini termasuk hantar emel/tanya soalan dan lihat respon yg diberikan.. setakat ini, semua yang dicadangkan ok-ok belaka….very friendly

4. Kebanyakan produk yg saya beli adalah dari mereka yg tersohor dlm internet-marketing…. pendek kata orang kita - SIFU & PAKAR SAHAJA - saya tak nafikan ramai lagi yang pakar di luar sana,InsyaAllah, bila saya sudah try produk anda nanti, sy akan berikan recommendation ye!

1 : PENERANGAN BLOG WORDPRESS.

Kalau anda nak tahu, sebelum ini saya memang ‘zero- knowledge’ tentang dunia blogging sampaikan isteri saya sempat sinis :

‘Alah abang, budak sekolah rendah pun ramai dah tulis blog, pakai je lah blog free tu utk start dulu…!

Ye benar, tapi masalahnya, saya semacam terkena ‘alergik’ bila masuk bab ‘try-and-error’ hinggalah saya terjumpa produk En.Zulfadli…

Setelah membeli, saya gagahkan diri ikuti setiap langkah dalam panduannya dan Alhamdulillah, setelah start dari jam 9 malam, akhirnya pada jam 1 pagi, blog yang anda lihat ini berjaya dilancarkan!….Not bad dan berkesan bukan panduannya??

Lagi satu yang saya suka dgn En.Zul ialah, ‘after sales service’nya sangat kuat dan ‘very helpful’….beliau tak lokek membetulkan beberapa setting blog saya, serta bermurah hati memberikan tips-tips penting untuk setting wordpress ke server domain anda….

My suggestion untuk produk ini : The best! Short-cut terbaik dari zero-to-hero untuk mula memblog diri anda!

Klik disini untuk mendapatkannya :

2 : PANDUAN MEMBUAT MINISITE

Ramai juga rakan-rakan yang bertanya : bagaimana ustaz buat laman web kaedahjibril tu? Nampak macam pro je… Upah orang ke?

Tidak, semua A to Z design web tu saya buat sendiri… dan antara pembantunya ialah tutorial Panduan Membuat Ministe keluaran En. Amirol…

Produk ini saya beli, saya dengar dan saya ikuti satu bersatu…dan hasilnya amat berbaloi…En. Amirol sangat bermurah hati menunjukkan segalanya dalam pakej beliau..

Yang menariknya, penerangannya dibuat dalam bentuk video! Step-by-step pula tu! Teknik penerangannya pula amat berkesan untuk newbie macam saya ni….dan oh ya, after sales servicenya not bad! Cepat reply emelnya!

My suggestion untuk produk ini : Full recommendation!

klik disini untuk mendapatkannya :

Banner Promosi

3 : PANDUAN PEMASARAN AFFILIATE.

Tidak semua orang membuat blog untuk suka-suka..ada antaranya terfikir untuk menambah pendapatan melalui blog… Saya termasuk antara salah seorang darinya…cuma seperti yang dikatakan awal tadi, saya gemar mencontohi orang yang telah berjaya dalam dunia blogging…

Akhirnya saya membeli pakej ini kerana saya tahu, ramai yang memperolehi ribuan ringgit ‘duit kopi’ hanya dari pendapatan affiliate sahaja…. dan tuan punya pakej ini, En. Zamri Nanyan salah seorang darinya…

Yang bestnya, produk ini ditawarkan sekali dengan seminar percuma! Buat kat Hotel Quality pula tu! Saya telah hadiri dan bertemu sendiri En.Zamri…

Orangnya smart & simple, pekat loghat Kedahnya dan telah menceburi dunia internet marketing sejak 2003 lagi (kalau tak salah saya)… Yang menariknya, kini beliau 100% sepenuh masa menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dalam internet marketing! Kira salah sorang ‘Tuan guru’ lah dalam dunia internet Malaysia…

Dalam Seminar tersebut, saya benar-benar hampir terlopong bila mendengar beliau mendedahkan betapa banyaknya ‘lubuk emas’ yang menanti untuk diterokai di internet!

Bonus PALING BESAR dalam seminar tersebut ialah En. Patric Chan…!

Siapa beliau? Saya tidak mahu dedahkan disini….anda perlu hadir sendiri ke seminar untuk mengenali beliau… Yang boleh saya kongsikan ialah, beliau adalah antara anak Malaysia yang diiktiraf DUNIA dalam perniagaan internet! MAHAGURU INTERNET MARKETING!

Ingin jumpa dan dapatkan tips dari beliau secara live? Sila dapatkan dahulu produk ini dengan klick pada gambar di bawah :

My suggestion untuk produk ini : Wajib dimiliki tanpa banyak soal!

Share/Save/Bookmark


No comments: